  • 1. Data: 2004-06-24 07:46:23
    Temat: proporcja bazowa - ???
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam maly problem z proporcja.
    Wedlug nowej ustawy jesli ktos rozpoczal dzialalnosc w roku biezacym, w celu
    wyliczenia proporcji musi spisac z Naczelnikiem Urzedu Skarbowego protokol.
    Hmmm... Nawet kierowniczka dzialu VAT nie wiedziala co mi powiedziec na ten
    temat. Jak wy sobie z tym radzicie w momencie kiedy wystapila sprzedaz
    zwolniona i opodatkowana ? Ona mi zasugerowala, zebym wyliczyl proporcje na
    podstawie dotychczasowej sprzedazy (czyli za miesiace marzec-maj). Ale jak
    to sie ma do nowej ustawy o VAT ? Pomozcie, bo jutro musze zlozyc deklaracje
    VAT-7... ;)

    --

    P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl

  • 2. Data: 2004-06-24 08:56:59
    Temat: Re: proporcja bazowa - ???
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "P.J.Tomas" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawie dotychczasowej sprzedazy (czyli za miesiace marzec-maj). Ale jak
    > to sie ma do nowej ustawy o VAT ? Pomozcie, bo jutro musze zlozyc

    Dokładnie tak. Masz sobie sam szacunkowo wyliczyć, zaprognozować, a
    naczelnik urzędu skarbowego ma się na Twoją propozycję zgodzić ;)Ja złożyłam
    normalne pismo, osoba upoważniona przez naczelnika podpisała się na tym i
    jeden egzemplarz sobie wzięła. Najważniejsze, żeby złożyć coś takiego przed
    złożeniem deklaracji.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2004-06-24 22:31:38
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:cbe665$ij6$1@druid.ceti.pl...
> [...]
    > normalne pismo, osoba upoważniona przez naczelnika podpisała się na tym i
    > jeden egzemplarz sobie wzięła. Najważniejsze, żeby złożyć coś takiego

    Dokladnie sie tak okazalo-bylem w urzedzie Skarbowym. Nawet w Skarbowym za
    duzo nie wiedza na ten temat. ;)))
    Dzieki za potwierdzenie moich przypuszczen.

    --

    P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl