  • 1. Data: 2004-06-24 06:56:55
    Temat: Telefony sluzbowe po godzinach
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktos z Grupowiczow mial doswiadczenia zwiazane z kontrola US w zakresie
    wykorzystania sluzbowych telefonow komorkowych (sp. z o.o.) po godzinach
    pracy przez pracownikow?

    Pozdrawiam
    LG

  • 2. Data: 2004-06-24 08:02:58
    Temat: Re: Telefony sluzbowe po godzinach
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 6/24/2004 8:56 AM, Łukasz Góralczyk wrote:
> [...]
    > wykorzystania sluzbowych telefonow komorkowych (sp. z o.o.) po godzinach

    Chyba nie mieli się czego czepić - moja interpretacja telefonowania i
    jeżdżenia samochodem słuzbowym "po godzinach" jest taka, że każdy
    pracownik ma zadaniowy czas pracy (wpisany w umowie), więc jest w pracy
    "zawsze".

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-06-24 09:49:52
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeżdżenia samochodem słuzbowym "po godzinach" jest taka, że każdy
    > pracownik ma zadaniowy czas pracy (wpisany w umowie), więc jest w pracy
    Ja mam etaty, czas pracy standardowy... Ale rozumiem, ze "przeczesali"
    faktury za telefony i ewidencje przebiegu pojazdow?

    Pozdrawiam
    LG

  • 4. Data: 2004-06-24 16:34:52
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykorzystania sluzbowych telefonow komorkowych (sp. z o.o.) po godzinach

    Pytasz teoretycznie czy na podstawie doswiadczeń z kontrolą US ?

    Karol

  • 5. Data: 2004-06-25 06:30:43
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytasz teoretycznie czy na podstawie doswiadczeń z kontrolą US ?
    Na razie (i mam nadzieje, ze tak zostanie) teoretycznie.

    Pozdrawiam
    LG