  • 1. Data: 2004-06-24 07:43:50
    Temat: pytanko o darowizne- help
    Od: Tomasz Kawala <f...@u...gda.pl>

    witam :)
    mam małe pytanko i bardzo prosze o pomoc
    Sytuacja jest nastepująca. Moja zonka mieszkała z babcią i wujkiem w
    mieszkaniu 3 pokojowym. Jako ukochana wnuczka dostała to mieszkanko jako
    darowizna (nie płąciłą podatku od darowizny- chyba na podstawie art 15
    lub 16).Minoł rok i ja sie z nią ożeniłem :) Niestety nie mogliśmy tam
    mieszkac - wiec rodzina stwierdziął ze trzeba sprzedac mieszkanie-
    kupilismy 2 małe mieszkania.(oba są kupione na nas).
    Jak to sie teraz ma do podatków?Czy cos powinniśmy pąłcic?Gdzie sie z
    tym zwrócic? Byliśmy w Urzedzie skarbowym - ale ta mtylko nas kierowali
    z pokoju do pokoju. Moze jakis doradca podatkowy
    dzieki za wszelkie informacje i rady
    pozdrawiam Tomasz Kawala