  • Data: 2006-02-16 06:24:19
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "Maestro" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam takie pytanko dot. zadania ktore otrzymalem do wykonania

    otoz:

    pan kowalski pracujac w zakladzie X od st. do czerw. na 1/4 etatu i zarabial
    3700
    czy moglby mi ktos rozliczyc go miesiecznie wg jakiegos programu (platnika
    etc.) lub jak ktos sie zna to i recznie
    albo podeslac jakis formularz excela ktory to liczy
    miejsce pracy to samo co zamieszkania
    zadnych innych uwarunkowan

    znalazlem w necie program, ktory to rozlicza - na www.pit.pl, ale tam nie
    mozna wpisac na ile etatu sie pracuje a wydaje mi sie ze skladki na zus, sa
    mniejsze przy mniejszym etacie

    z gory dzieki za pomoc
    pozdr.
    Maestro