  • 1. Data: 2003-08-14 13:11:24
    Temat: prosze o rade w sprawie podatku vat
    Od: "Ewa K." <e...@n...pl>

    Zwracam sie do Panstwa z bardzo goraca prosba.Sprawa ciagnie sie od
    przeszlo 3 lat,dotyczy podatku Vat.Musze oddac 82 tysiace .Od 3 lat pisze
    pisma do Urzedu Skarbowego,Izby Skarbowej,NSA.Odpowiedz jest jedna musi
    pani zaplacic. Jestem samotna kobieta od 16 lat,samotna matka,bez pracy,nie
    mam nic,tylko te klopoty,od wielu lat zyje na granicy ubustwa,.W 2000 roku
    ,moj byly maz ,ktory mial firme w Kaliszu namowil mnie do wspolpracy,nie
    bylam przekonana,ale on wywieral na mnie ogromna presje.Mialam tylko
    rejestrowac samochody,ktore on przerabial na ciezarowe,tj. dorabial kratki,
    robil to od dawna ,twierdzil ,ze jest to legalne i uczciwe,ze zarobie na
    rejestracji ok 1000 zl..Nie znam sie na prowadzeniu firmy, jestem
    historykiem sztuki,ale on mnie zapewnial,ze ksiegowa z Kalisza zajmie sie
    wszystkim.Brak finansow spowodowal ,ze sie zgodzilam.W lutyn 2000 otrzymalam
    z Kalisza dokumenty 5 aut, faktury zakupu aut, ktore mialam podpisac, bylam
    zdziwiona mialam podpisac zkup 5 aut , a ja sama nie mam auta, bo mnie nie
    stac na nie.Ale zostalam poinformowana, ze to tylko formalnosc, ze wiele
    firm tak robi, ze auto stoi w salonie.Gdy te auta zarejestrowalam, byla juz
    godzina 15, wiec na drugi dzien zglosilam w Urzedzie Skarbowym, ze
    poprzedniego dnia zaczelam dzialalnosc, nikt mi wtedy nie powiedzial , ze
    bylo juz za pozno, ze twraz moje zycie zamieni sie w pieklo. Minely 3 lata a
    ja wciaz nie rozumiem, co stalo sie z tym Vatem, dostalam faktury od
    ksiegowej z kalisza ona odliczyla Vat, ale gdzie jest ten Vat!? Dlaczego ja
    mam go zwrocic, ja zarejestrowalam auta , dostalam 100 zl , aut nie
    widzialam, nie przerabialam Musze oddoc Vat za te auta, bo o 1 dzien za
    pozno zglosilam jakis pit, Mie moge oddac bo nie mam, nic nie zabralam.Nie
    zarobilam tyle co mi obiecano, gdy sie zorientowalam, ze otrzymuje poczta
    faktury sprzedazy aut , ktore byly podpisane moim nazwiskiem, a ja ich nie
    podpisalam, zerwalam wspolprace,tj. rejestracje, wyrejestrowalam firme,
    zlozylam doniesienie do prokuratury, ale sprawa gdzies utknela.Teraz NSA
    oddalil moja skarge, przegralam,co robic ,jak zyc,na domiar tego Urzad
    skarbowy mam po drugiej stronie ulicy, i on zaglada mi w okna,boje sie
    dzwonka u dzwi , telefonu ,wszystkiego.Moze ktos napisze mi cos na temat
    tego Vatu, poradzi co mam robic ,gdzie pisac , gdzie szukac pomocy, blagam.

    Pozdrawiam
    e...@o...pl