  • 1. Data: 2005-11-08 01:23:07
    Temat: prowadzenie dokumentacji dg - książka
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy może ktoś podać tytuł jakiejś publikacji, która zawierałaby obowiązujące
    przepisy i opisywała od strony praktycznej samodzielne prowadzenie dokumentacji
    dotyczącej DG ? Chodzi mi głównie o KPIR, wypełanianie tych wszystkich "bzdur"
    to us i zus. Teraz robi mi to znajoma księgowa, ale chciałbym wiedzieć co i jak
    się odbywa.

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2005-11-08 07:48:55
    Temat: Re: prowadzenie dokumentacji dg - książka
    Od: " and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    (...)
    > to us i zus. Teraz robi mi to znajoma księgowa, ale chciałbym wiedzieć co
    >i jak się odbywa.

    Witam
    Mysle ze na poczatek bedzie dobra pozycja http://abcbiznesu.com/
    Sam korzystalem z tej ksiazki i bylem zadowolony.

    pozdrawiam

    and