  • 1. Data: 2005-11-07 23:05:15
    Temat: Ulpszenie ŚT a odliczenie VAT
    Od: "DarekJ" <g...@p...pl>

    Witam.
    Czy montując instalację gazową w samochodzie osobowym zarejestrowanym na
    firmę (czyli dokonując ulepszenia) mogę odliczyć VAT od tej instalacji? Od
    samochodu był odliczony VAT w maksymalnej kwocie w momencie zakupu.

    Wydaje mi się, że nic z tego, ale zapytać nie zaszkodzi...

    Pozdr
    DJ

  • 2. Data: 2005-11-07 23:12:37
    Temat: Re: Ulpszenie ŚT a odliczenie VAT
    Od: "DarekJ" <g...@p...pl>

    i jeszcze jedno pytanie. Znalazłem w necie coś takiego
    http://www.izba-skarbowa.opole.pl/izba/wyjasnienia_p
    odatkowe/1607-PDA-415-18
    -03.htm

    Rozumiem, że w tej materii nic od 2002 r. się nie zmieniło i jeżeli
    instalacja kosztuje poniżej 3500 zł netto to cały wydatek jest kosztem
    uzyskania przychodu? W interpretacji US jest mowa o samochodzie ciężarowym,
    ale chyba nie ma znaczenia, że ja mam osobowy?

    Pozdr
    DJ