  • 11. Data: 2004-10-23 15:56:02
    Temat: Re: Odp: Odp: prywatny samochód do celów służbowych
    Od: "PrzemekJ71" <przemek_j[SPAM]@autograf.pl>

    > Trybunał Konstytucyjny :)

    Dzięki
    Przemek

  • 12. Data: 2004-10-25 08:04:12
    Temat: Re: prywatny samochód do celów służbowych
    Od: "Borys" <b...@i...net.pl>

    Podsumowujac watek:

    Zawierajac umowe uzyczenia z pracownikiem, ktory uzywa prywatnego pojazdu
    dla celow sluzbowych, swiadczenie nie podlega PDOF oraz skladkom ZUS
    wyplacanym mu na podstawie wykonanej przez niego (pracownika) kilometrowki.
    Oczywiscie majac na wzgledzie ograniczenia wystepujace w ustawie o PDOF.

    Czy wszystko sie zgadza?

    Borys

  • 13. Data: 2004-10-26 16:43:25
    Od: modo <m...@v...net>

    In article <clic38$96j$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@i...net.pl
    says...
> [...]
    > Oczywiscie majac na wzgledzie ograniczenia wystepujace w ustawie o PDOF.

    Witam wszystkich

    Co zrobić w takiej sytuacji:
    prowadze IDG do tej pory jeżdziłem moim prywatnym samochodem, który
    został skradziony. Na potrzeby firmy jezdzę obecnie pożyczonym
    samochodem - jeżdzę dużo - jak mam rozliczać ( czy w ogóle można )
    koszty paliwa ? Zakup nowego autka planuje dopiero na r. 2005.
    Czy spożądzić jakąś umowę na urzyczenie z osobą od której pożyczam auto
    ?

    pozdrówka

    modo