  • 1. Data: 2002-05-14 18:59:57
    Temat: przekształcenie z połączeniem
    Od: "Karolina" <t...@i...pl>

    Witam!
    Mam problem, a mianowicie sprawa wygląda tak: mąż prowadzi DG w formie
    jednosoosobowego przedsiębiorstwa, opodatkowny jest na zasadach ogólnych, a
    żona jest jedynym udziałowcem w spółce z o.o. (jest faktycznym właścicielem
    tej spółki). Mąż chciałby przenieść swoją działalność z całym
    dobrodziejstwem inwentrza do spółki z o.o. wraz ze zmianą nazwy. Chodzi mi o
    jakieś wskazówki jak zrobić to najmniej "boleśnie". Będę wdzięczna za
    porady.
    Karolina