  • 1. Data: 2007-06-20 16:47:49
    Temat: przelew do US
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    witam musze zaplacic zaliczke na podatek dochodowy (odpowiednik
    zeszlorocznego PIT-5). chce to wykonac przelewem internetowym.

    W banku internetowym mam nastepujace pola

    Okres - Typ: R, P, K, M, D, J, 0
    Numer okresu:
    Rok:
    Symbol formularza lub płatności:
    Identyfikacja zobowiązania:

    Musze zaplacic za miesiac maj 2007 - jak wypelnic pola (glownie chodziloby
    mi o 2 ostatnie, reszty sie domyslam)

    Pozdrawiam, cacup.
    - - -
    e-mail: cacup@[no-spam]stud.pam.szczecin.pl (wytnij [no-spam])
    gg: 7213767

  • 2. Data: 2007-06-20 17:31:34
    Temat: Re: przelew do US
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Identyfikacja zobowiązania:
    >
    > Musze zaplacic za miesiac maj 2007 - jak wypelnic pola (glownie chodziloby

    jako ze nie ma juz deklaracji PIT-5L/PIT-5 to ja robie tak:
    symbol formularza: PIT
    indetyfikacja: zaliczka na podatek dochodowy PIT-36L (w twoim wypadku PIT36)
    numer okresu: to oczywiscie miesiac za ktory odprowadzasz podatek
    rok: tu tez jasne

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-06-20 18:44:56