  • 1. Data: 2003-12-09 10:14:18
    Temat: przychód z tytułu wynajmu lokalu sp.zo.o.
    Od: "Renata M" <r...@a...com.pl>

    Witam , mam pytanko.
    Sp.zo.o. wystawia na koniec miesiąca fakturę za wynajem lokalu, środków
    trwałych dla innej sp. zo.o.z terminem płatności 14 dni.Dotychczas do
    podatku dochodowego przychód księgowałam w miesiącu wystawienia faktury, a
    do Vatu w terminie płatności szcególny moment uzyskania przychodu/.
    Czy tak samo postąpić z fakturą wystawioną 30-12-2003r. z terminem płatności
    14-01-2004r.
    Pytanie:
    -dla podatku dochodowego -przychód jest w grudniu 2003r. czy w styczniu
    2004r.
    Jestem w trakcie ''studiowania '' zmian w podatkach na 2004r.i mam już
    kręcka w głowie.
    Dzięki za podpowiedz Renia