  • 1. Data: 2003-12-09 10:26:10
    Temat: Kontola podatkowa na karcie podatkowej
    Od: "gien" <b...@x...wp.pl>

    Jestem na karcie podatkowej od x lat, i w końcu mnie sprawdzają. Towar
    kupuje na faktury i paragony. Mam część faktur zakupu i żadnych
    paragonów.Kontroler chce (wymaga) abym podał: 1)procentowo ilość zakupionego
    towaru na faktury i na paragony, 2) wartość towaru na początek roku i na
    dzień kontroli. 3)koszty dodatkowe, 4)wybierane pieniądze na utrzymanie,
    5)stosowane marże, i mase innych szczegółów.
    Pytanie: czy może tego żądać? przecież nie można tego dokładnie określić
    prowadząc tylko ewidencje sprzedaży. Podałem mu te wartości zaznaczając że
    są szacunkowe. On twierdzi że będzie to przeliczał.Co będzie jeżeli wyjdzie
    mu że mam strate. Może ktoś z kartowiczów miał kontrole?
    Pozdrawiam Gien