    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przywrocenie terminu - ZUS
    Date: Sat, 7 Feb 2004 20:24:55 +0100

    > Ostatnio w tej sprawie rozmawiałem z inspektoratem ZUS i powiedziano mi ze
    > jeżeli spóźnienie jest krótsze niż 14 dni to nie ma wyciąganych żadnych
    > konsekwencji. Tak wiece realnie myśląc chorobowe powinni Ci wypłacić

    Wieeeeesz .. ZUS opóźniony jest w rozwoju ..... o jakieś 15 lat
    jeśli sam mając totalny rozpiździaj wymagałby rzetelnego przestrzegania
    prawa od płatnika i wyciągałby konsekwencje

    to byłoby to chore i nadawałoby się do uśpienia albo odstrzelenia

    pozdrawiam
    fart

    mnie jeszcze nigdy nie odmówiono ...... a tym argumentem posługuje się od
    lat