  • 1. Data: 2006-09-17 02:50:27
    Temat: pytanie
    Od: fiksa<k...@w...pl>

    mam pytanie na jakiej podstawie (prawnej) na poczcie nie chca mi wydawać
    przesyłek adresowanych nawet na mojego męża. nie moge czegos takiego znalezc w
    ordynacji podatkowej. pomoże ktoś? równiez przesyłek sądowych. chodzi mi
    konkretnie o przepisy. Na poczcie owijają w bawełne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 08:10:56
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "fiksa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ordynacji podatkowej. pomoże ktoś? równiez przesyłek sądowych. chodzi mi
    > konkretnie o przepisy. Na poczcie owijają w bawełne

    A masz zameldowanie pod adresem, na który przychodzi poczta?
    Bo jak wynajmowaliśmy mieszkanie i byliśmy bez zameldowania, to listonosz
    zostawiał polecone dla męża, gdy zastał mnie w domu, natomiast jak szłam z
    awizo na pocztę to nie wydawali uzasadniając to brakiem dowodu, że mam prawo
    przebywać pod adresem przesyłki. Niestety podstawy prawnej nie podali.

    Lekarstwo: upoważnienie do odbioru przesyłki pozostawione w urzędzie
    pocztowym.

    Magdi