  • 1. Data: 2002-08-22 10:15:31
    Temat: pytanie dot. pit-36
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    Witajcie,

    Muszę złożyć korektę pit-36 i mam wątpliwość dot. rubryki "strata po
    zmniejszeniach z pozarolniczej działalności gospodarczej" część I pkt 174.

    W ubiegłym roku (2000) miałam stratę powiedzmy 10 000 zł, w roku którego
    dotyczy rozliczenie(2001) dochód wyniósł powiedzmy 1000 zł (czyli 1000 zł
    sobie odliczyłam). Jaką kwotę muszę wpisać w rubrykę 174, jeśli weźmiemy pod
    uwagę, że nie można odliczyć więcej niż 1/3 straty rocznie w ciągu 3
    kolejnych lat (czyli max. 3333,33 zł).

    9000 zł czy 6666,66 zł ?
    Muszę sama wypełnić ten PIT, a nigdy tego nie robiłam, więc sorki za
    lamerskie pytanie.

    Pozdrawiam,
    Kasia