  • 1. Data: 2011-03-31 20:47:23
    Temat: pytanie laika
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Pytanie pewnie śmieszne, ale dla zaczynającego DG wcale nie oczywiste. Mam
    fakturę VAT, w której Sprzedawca i Wystawca to 2 różne podmioty. Kogo
    wpisuję jako Kontrahenta do KPiR?

    Pozdr

    marzatela
    ---------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 2. Data: 2011-03-31 20:59:39
    Temat: Re: pytanie laika
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marzena" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie pewnie śmieszne, ale dla zaczynającego DG wcale nie oczywiste. Mam
    > fakturę VAT, w której Sprzedawca i Wystawca to 2 różne podmioty. Kogo
    > wpisuję jako Kontrahenta do KPiR?

    Myślę, że tego, kto w efekcie odprowadzi podatek VAT do US. Ja obstawiam
    wystawcę ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2011-03-31 21:53:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > Pytanie pewnie śmieszne, ale dla zaczynającego DG wcale nie oczywiste. Mam
    > fakturę VAT, w której Sprzedawca i Wystawca to 2 różne podmioty. Kogo

    A co to za faktura? RR?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-04-01 05:30:58
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    > A co to za faktura? RR?

    To e-bilet ZTM (miesięczny). Sprzedawcą jest ZTM Gdańsk, a Wystawcą jeden z
    punktów doładowań kart miejskich. Podane są pełne dane obydwu.
    Nie mam pojęcia, kto odprowadza VAT.

    marzatela
    --------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 5. Data: 2011-04-01 07:06:38
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 01-04-2011 07:30, Marzena pisze:

    > To e-bilet ZTM (miesięczny). Sprzedawcą jest ZTM Gdańsk, a Wystawcą
    > jeden z punktów doładowań kart miejskich. Podane są pełne dane obydwu.
    > Nie mam pojęcia, kto odprowadza VAT.

    To ja bym glosowal za sprzedawca. W Rozporzadzeniu w sprawie wystawiania
    faktur zasadniczo wszedzie jest mowa o sprzedawcy i nabywcy.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-04-01 11:42:45
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > To ja bym glosowal za sprzedawca. W Rozporzadzeniu w sprawie wystawiania
    > faktur zasadniczo wszedzie jest mowa o sprzedawcy i nabywcy.
    (...)

    Dodzwoniłam się dziś rano do Krajowej Inofrmacji Podatkowej i też mi tak
    powiedziano.
    Dzięki.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl