  • 1. Data: 2003-09-19 18:49:06
    Temat: pytanie o auto
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Witam

    Potrzebuję porady. Chcę kupić do mojej firemki autko. Czy będę mógł odliczać
    vat z paliwa w miesięcznym rozliczeniu jeśli będzie to samochód używany z
    1996 roku , z nomologacją ciężarowego ? Czy wiek ma tu jakieś znaczenie.
    Niestety nie znam sie na przepisach w tym temacie.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2003-09-19 20:25:17
    Temat: Re: pytanie o auto
    Od: elena <e...@g...pl>

> [...]
    > 1996 roku , z nomologacją ciężarowego ? Czy wiek ma tu jakieś znaczenie.
    > Niestety nie znam sie na przepisach w tym temacie.

    Uzupełnij, jaką prowadzisz formę ewidencji.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-09-19 21:15:43
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "elena" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Uzupełnij, jaką prowadzisz formę ewidencji.

    Płacę podatek VAT i prowadzę KPIR - o to chodzi :] ?

  • 4. Data: 2003-09-19 21:52:24
    Temat: Re: Re: pytanie o auto
    Od: elena <e...@g...pl>

    > Użytkownik \"elena\" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > odliczać

    Jeżeli wprowadzisz go jako środek trwały to wydatki związane z eksploatacją samochodu
    wrzucasz w koszty. Chyba bedziesz miał także prawo do przyspieszonej amortyzacji ale
    pewna nie jestem. VAT odliczasz tak jak przy innych zakupach.

  • 5. Data: 2003-09-20 00:20:24
    Temat: Dziękuj
    Od: "Darek" <f...@w...pl>