  • 1. Data: 2004-06-17 09:02:51
    Temat: rachunkowość - jak to zrobić ??
    Od: "UBO_T" <j...@w...pl>

    Witam

    mam pytanie czy Możecie mi polecić jakieś książki na temat rachunkowości
    (podstawy) czytając samą ustawę kilkakrotnie nie mogę sobie tego materiału
    przyswoić. Chodzi o to, aby książka była napisana w przystępny i łatwo
    przyswajalny sposób aby laik mógł opanować podstawy jeżeli jest to możliwe
    po przeczytaniu jednej książki. Nie chcę kupować na chybił trafił w
    księgarni i dlatego zwracam się z prośbą o radę.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam

    Jarek

  • 2. Data: 2004-06-17 12:50:41
    Temat: Re: rachunkowość - jak to zrobić ??
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "UBO_T" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po przeczytaniu jednej książki. Nie chcę kupować na chybił trafił w
    > księgarni i dlatego zwracam się z prośbą o radę.

    nie powiem ci tytułów, ale z tego co pamietam to Matuszewicz przyswajalne
    ksiazki pisal.

    adi

  • 3. Data: 2004-06-17 14:20:02
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "adi" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > możliwe
    > >
    > nie powiem ci tytułów, ale z tego co pamietam to Matuszewicz przyswajalne

    Jest też RACHUNKOWOŚĆ W PRZEDSIĘBIORSTWIE TOM I oraz II wydane przez FRR
    (Tadeusz Waśniewski, Waldemar Gos)

    Moje egzemplarze są raczej muzealnymi (1997), ale w bardzo przystępny sposób
    przekazują wiedzę nt. rachunkowości.

    pozdrawiam
    lukasz kaliński