    From: walfal <w...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: refaktura faktury korygującej
    Date: Mon, 10 Mar 2003 14:55:33 +0100

    Wpadła mi w ręce faktura VAT, na której wyszczególniono m.in.
    - refaktura faktury A (plus) xxx zł
    - refaktura faktury korygującej do A (minus) xx zł
    Mój przeciwnik tj. księgowa, która to wystawiła uważa, że skoro
    w podsumowaniu jest kwota dodatnia to wszystko w porządku.
    Wykorzystała rubryki do wyszczególnienia i ułatwienia sobie
    podsumowania.
    Ja zaś uważam,że tak nie można i faktura ta może zostać odrzucona.
    Ujemne pozycje na fakturze VAT są według mnie niedopuszczalne.
    Czy mam rację?
    Pozdr, WitoldG.