  • 1. Data: 2008-01-20 15:58:48
    Temat: refaktura za media
    Od: k...@o...pl

    proszę o pomoc: z jaką datą mogę wypisać refakturę za media,jeśli
    fakturę główną otrzymuję ok.15-go danego m-ca?Przykładowo;z
    zakł.energetycznego za m-c styczeń otrzymuję fakturę 15-go
    lutego.Czyli wystawiam 15.02. fakturę z datą sprzedaży 31.01.,a
    przecież powinnam wystawić ją do 07.02./do siedmiu dni wg.przepisów/.

  • 2. Data: 2008-01-21 10:29:24
    Temat: Re: refaktura za media
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Jan 2008, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > fakturę główną otrzymuję ok.15-go danego m-ca?Przykładowo;z
    > zakł.energetycznego za m-c styczeń otrzymuję fakturę 15-go

    Dlaczego w *tym* dniu?

    > z datą sprzedaży 31.01.,a
    > przecież powinnam wystawić ją do 07.02./do siedmiu dni wg.przepisów/.

    Przepraszam za atak drogą okrężną :), ale bardzo proszę o odpowiedź
    bez doszukiwania się kontekstu *wprost* (znaczy ja wiem, że przyczyna
    do takiej "legalności" istnieje, tylko chciałbym aby została
    wyartykułowana przez Ciebie :)).
    Jakim prawem, nie będąc przedsiębiorstwem energetycznym, nie mając
    koncesji i nie będąc podatnikiem akcyzy, wystawiasz f-rę na prąd?

    IMO w tej odpowiedzi będzie odpowiedź na pierwotne pytanie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-01-30 08:47:07
    Od: Kate <k...@o...pl>

    I pozdrawiam oczywiście bardzo serdecznie :) !!!!!

  • 4. Data: 2008-01-30 08:53:04
    Od: Kate <k...@o...pl>

    Napisałam odpowiedź ,ale nie wiem czemu nie widzę jej tu. Tylko
    pozdrowienia zostały.Jeszcze raz zatem: wystawiam
    REFAKTURĘ ,obciążając /zgodnie z umową zresztą/ najemcę za energię
    elektryczną. Wiążą mnie daty wystawień faktur i ich przysyłanie do
    mnie.Chodzimi o takie skonstruawanie umowy z najemcą/lub aneksu do
    umowy/ ,żeby wszystko było jasne /pod względem dat wystawienia
    refaktur/.Czy to możliwe?