  • 1. Data: 2008-10-16 14:02:12
    Temat: reklama na płocie
    Od: p...@g...com

    witam wszystkich,mam pytanko ,chce przyjąc reklamy na płocie,jaką
    umowe musze mieć przygotowaną?ile trzeba płacić podatku?ile moge brać
    za taką reklame. mam płot,i chęć zarobić,a miejsce jest
    kapitalne,ale ja jestem Zielony. dzięki

  • 2. Data: 2008-10-16 21:42:02
    Temat: Re: reklama na płocie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2008, p...@g...com wrote:

    > witam wszystkich,mam pytanko ,chce przyjąc reklamy na płocie,jaką
    > umowe musze mieć przygotowaną?

    IMO najmu.

    > ile trzeba płacić podatku?

    IMO zależy, czy się korzysta ze zwolnienia z VAT (ten podatek
    rozlicza się ODRĘBNIE od dochodowego).
    A dochodowy albo na zasadach ogólnych albo ryczałtem, zaś tego
    czy masz koszty czy nie pewnie nikt inny nie wie.

    > ile moge brać za taką reklame.

    "Tyle ile dają" :)
    Jakbym nie wiedział "ile dają w takim miejscu", to bym nie
    podpisywał umów długoterminowych, żeby w razie czego przyjąć
    innego chętnego.
    "To miejsce czeka na Twoją reklamę" - czy taka reklama już tam
    wisi? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-10-17 10:59:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zorientowałbym się, czy ta reklama nie wejdzie w obszar pasa drogowego.
    JaC

    -----