  • 1. Data: 2007-01-15 15:08:18
    Temat: remament
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Witam

    dzis slyszalem takie dziwne stwierdzenie,ze jedna firma zanosi spis z natury
    do urzedu skarbowego,czy to wogole jest mozliwe.Ja sadze ze raczej ta osoba
    jest rozliczana przez biuro podatkowe i to wlasnie o to chodzilo

    seba

  • 2. Data: 2007-01-15 17:21:40
    Temat: Re: remament
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Jan 2007, seb wrote:

    > Witam
    >
    > dzis slyszalem takie dziwne stwierdzenie,ze jedna firma zanosi spis z natury
    > do urzedu skarbowego,czy to wogole jest mozliwe.

    Jest możliwe.
    Przykład: urząd (z jakiegokolwiek powodu) wszczyna "postępowanie
    wyjaśniajace"). I proponuje podatnikowi że albo podatnik przyniesie,
    albo sami zarządzą dodatkowy remanent, przyjdą i sprawdzą.
    W "normalnym toku" czegoś takiego się nie przewiduje :)
    Ale w różnych przypadkach (szczególnie jak US miał parę złotych oddać :>)
    takie "postępowania" już miałem i na ogół właśnie jakichś papierków
    (a to f-r z których wynika korekta, a to ewidencji - do wglądu albo
    celem skserowania) chcieli.

    pzdr, Gotfryd