  • 1. Data: 2008-04-10 07:16:23
    Temat: remanent początkowy
    Od: "Krzysiek" <g...@p...onet.pl>

    Prowadzę kpir, nie prowadzę zadnej ewidencji magazynowej.
    Na koniec 2007 sporządziłem remanent towarów - powiedzmy 100.
    W styczniu 2008 nie kupowałem towarów a jedynie sprzedawałem to co miałem na
    stanie z roku poprzedniego. Powiedzmy, że sprzedałem połowę towaru.
    Czy w rozliczeniu pitu za styczeń ujmuję w koszty 100, 50 czy 0?
    Bardzo dziekuję za pomoc.

  • 2. Data: 2008-04-10 11:26:35
    Temat: Re: remanent początkowy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 09:16:23 +0200, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > stanie z roku poprzedniego. Powiedzmy, że sprzedałem połowę towaru.
    > Czy w rozliczeniu pitu za styczeń ujmuję w koszty 100, 50 czy 0?

    0.

    Chyba, że w dniu 31 stycznia praeprowadziłeś dodatkowy remanent (o którym
    najpóźniej 24.01 zawiadomiłeś US). Wtedy wyjdzie 50.