  • 1. Data: 2005-03-23 18:03:38
    Temat: remenent
    Od: "Mario" <b...@q...pl>

    Witam
    pisze to pytanie bo nie moge doszukac sie odpowiedzi w arch.
    koncze dzilalnosc gospodarcza i robie remenent likwidacyjny
    czy musze w tym remenencie ujmowac wartosc kasy fiskanej?
    czy wg. ceny zakupu?
    czy musze od tej kasy za ktora kiedys odliczylem VAT teraz ten VAT zaplacic?
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2005-03-23 22:39:21
    Temat: Re: remenent
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2005, Mario wrote:

    >+ koncze dzilalnosc gospodarcza i robie remenent likwidacyjny
    [...]
    >+ czy musze od tej kasy za ktora kiedys odliczylem VAT teraz ten VAT zaplacic?

    6. Podatnicy są obowiązani do zwrotu odliczonych lub zwróconych
    im kwot wydatkowanych na zakup kas rejestrujących, w przypadku
    gdy w okresie 3 lat od dnia rozpoczęcia ewidencjonowania
    zaprzestaną ich używania lub nie dokonują w obowiązującym terminie
    zgłoszenia kasy do obowiązkowego przeglądu technicznego przez
    właściwy serwis, a także w przypadkach naruszenia warunków
    związanych z odliczeniem tych kwot, określonych w przepisach
    wydanych na podstawie ust. 7 pkt 1.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-24 19:52:41
    Od: "Mario" <b...@q...pl>

    chodzilo mi wylacznie o ujecie przedmiotowej kasy fiskalnej w remenencie
    likwidacyjnym od ktorego odprowadze vat.
    czy ujmowac w nim kase fiskalna w cenie zakupu (piec lat temu zaplacilem za
    nia ok 5000)

  • 4. Data: 2005-03-24 20:17:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Mar 2005, Mario wrote:

    >+ chodzilo mi wylacznie o ujecie przedmiotowej kasy fiskalnej w remenencie
    >+ likwidacyjnym od ktorego odprowadze vat.

    Acha.
    IMO niestety nie ma litości.
    Ponieważ używana kasa jest "niemal bezwartościowa" to chyba
    opłaca się ją zdefiskalizować :] (chyba się da również na
    jedynej kasie ?) i sprzedać za grosze...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-03-24 20:59:44
    Od: "Mario" <b...@q...pl>

    > On Thu, 24 Mar 2005, Mario wrote:
    > Ponieważ używana kasa jest "niemal bezwartościowa" to chyba
    > opłaca się ją zdefiskalizować :] (chyba się da również na
    > jedynej kasie ?) i sprzedać za grosze...

    racja ale firma juz dawno jest zamknieta :(
    wiec kasy nie mozna sprzedac
    Mariusz