  • 1. Data: 2004-06-13 18:44:44
    Temat: renta strukturalna
    Od: "Aneti" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie!
    mój problem dotyczy nowej ustawy o prowadzeniu działaności gospodarczej
    przez rolnika( z którą zdążyłam sie już zapoznać) , a dokładnie o przejście
    z KRUS na ZUS. jestem rolnikiem i prowadzę dodatkowo działalność gospodarczą
    Usługi Leśne, mój zryczałtowany podatek dochodowy wynosi 7 tys 100 zł i jest
    to podatek od obrotu nie od dochodu - czy w takim przypadku podlegam
    wyłączeniu z KRUS'u ?
    jeśli tak to chiałabym rozwiązać firmę, aby pozostać przy płaceniu KRUS.

    Pozdrawiam i dziękuję