  • 1. Data: 2005-06-14 19:03:18
    Temat: rezygnacja z pracy
    Od: "www.lkgm.kedra.org" <lkgm@@tlen.pl>

    na wskutek nie wywiązania się pracodawcy w terminie ( terminach) dotyczy
    wynagrodzenia. Chciciałbym zrezygnować z pracy poniewaz znalazłem inną.
    Jakie mam prawa aby załatwić to jak trzeba ( a nie tak jak robią to "oni").
    Potrzebuję napisać wypowiedzenie i zanieść do mojego pracodawcy. Czy tak? a
    jeśli tak to jak szybko muszę to zrobić ?

    pozdrawiam, dzieki za pomoc z góry

  • 2. Data: 2005-06-14 20:47:32
    Temat: Re: rezygnacja z pracy
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "www.lkgm.kedra.org" <lkgm@@tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynagrodzenia. Chciciałbym zrezygnować z pracy poniewaz znalazłem inną.
    > Jakie mam prawa aby załatwić to jak trzeba ( a nie tak jak robią to

    Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z powodu ciężkiego naruszenia
    obowiązków pracodawcy.

    > Potrzebuję napisać wypowiedzenie i zanieść do mojego pracodawcy. Czy tak?
    > jeśli tak to jak szybko muszę to zrobić ?

    Co znaczy jak szybko?
    Boisz się że zdązy zapłacić?
    Uważaj, bo kilkudniowa zwłoka nie jest podstawą do tak drastycznych działań.

  • 3. Data: 2005-06-14 21:19:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jun 2005, it was written:

    >+ na wskutek nie wywiązania się pracodawcy w terminie ( terminach) dotyczy
    >+ wynagrodzenia.

    Hm... możesz po polsku ? Przeczytaj na spokojnie co napisałeś.
    Tylko załóż że czytający NIE WIE co *chciałeś* napisać...

    >+ Chciciałbym zrezygnować z pracy poniewaz znalazłem inną.
    >+ Jakie mam prawa aby załatwić to jak trzeba ( a nie tak jak robią to "oni").
    >+ Potrzebuję napisać wypowiedzenie i zanieść do mojego pracodawcy. Czy tak?

    Jeśli dobrze zrozumiałem że nie ma wypłaty (a termin minął) to... chyba
    "hak" w postaci rozwiązania BEZ wypowiedzenia ?
    Co źle zrozumiałem ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)