  • 1. Data: 2005-04-15 09:09:20
    Temat: rodzaj prowadzonej dokumentacji rachunkowej
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    witam

    Zakldam dzialalnosc gospodarczą, będę się rozliczał z US na zasadach
    ryczałtu ewidencjonowanego. W zgloszeniu musze okreslic rodzaj
    prowadzonej dokumentacji rachunkowej. Do wyboru mam opcje:

    a) księgi rachunkowe
    b) ksiega przychodow i rozchodow
    c) inne ewidencje
    d) nie jest prowadzona

    Co powinienem zaznaczyc? Moze ktos pomoc?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2005-04-15 12:10:44
    Od: "ChrisS" <c...@r...com>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
> [...]
    > c) inne ewidencje
    > d) nie jest prowadzona
    >
    > Co powinienem zaznaczyc? Moze ktos pomoc?

    Witam,
    inne ewidencje.

    Pozdrawiam
    ChrisS