  • 1. Data: 2007-11-19 15:52:27
    Temat: rozliczenia z Francja
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    Witam,
    Mam firme z branzy IT.
    Udało sie znalezc nam kilku klientow we Francji, w zwiazku z powazyzszym
    zlozylem wniosek i juz dostalem euro nip.
    I w zasadzie to wszystko z mojej strony....

    Czy moge juz oficjalnie wystawiac faktury na Francje? A moze musze jeszcze
    cos? Gdzies? Zlozyc?

    Chodzi o projekty stron internetowych. Dostajemy zlecenie, realizujemy je i
    wystawiamy fakture. Wiadomo - jezeli firma francuska ma euro nip to place
    tylko podatek (vatu nie) jak nie ma to place to i to. Ale nie chodzi tu o
    podatki a moja sytuacja.

    Powtorze zatem pytanie klucz: czy wystarczy euro nip aby wystawiac faktury
    na francje?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc, a gdyby cos bylo niejasne chetnie
    dopowiem, aby otrzymac dokladniejsza odpowiedz.
    Dziekuje.

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2007-11-19 16:16:21
    Temat: Re: rozliczenia z Francja
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    L.S. pisze:
    > Czy moge juz oficjalnie wystawiac faktury na Francje?

    Mozesz.

  • 3. Data: 2007-11-19 17:16:25
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    > Mozesz.

    A czy możesz napisac cos wiecej?
    Np. jaki artykuł to reguluje w polskim prawie?

    Oraz np czy nie ma jakis ograniczen typu "przekroczysz 10.000 euro rocznie"
    musisz zalaozyc oficjalny odzial na terytorium tego Panstwa, albo np.
    oficjalnie cos tam zglosic?

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 4. Data: 2007-11-19 18:16:08

    Dnia 19-11-2007 o 18:16:25 L.S. <i...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > rocznie"
    > musisz zalaozyc oficjalny odzial na terytorium tego Panstwa, albo np.

    Jeśli robisz strony internetowe, to nie potrzebowałeś euro-nipu
    i mogłeś wystawiać faktur/rachunki tak samo jak dla innych klientów,
    a jedynie bez kwoty podatku, tzw faktury NP(nie podlega).
    Przeszukaj archowum grupy na hasła "faktura vat np", "eksport usług"
    "usługi do eu a VAT" itp, znajdziesz full odpowiedzi