  • 1. Data: 2007-11-18 23:04:58
    Temat: śmierć mężą
    Od: x...@o...pl

    Dzień dobry
    Mam pytanie, czy żona powinna zgłosić śmierć męża do urzędu
    skarbowego? Mąż był emerytem i miał dochód z najmu od którego
    odprowadzał comiesięczny podatek. Jeśli tak to na jakim formularzu.

    x...@o...pl

  • 2. Data: 2007-11-19 10:30:56
    Temat: Re: śmierć mężą
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Nie musisz, zajmie się tym urząd gminy albo urząd miasta

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2007-11-19 10:38:57
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Szymon napisał:

    > Nie musisz, zajmie się tym urząd gminy albo urząd miasta

    Tymczasem dobrze wyplacic pieniazki z kont wspolnych, zanim sie banki
    dowiedza i poblokują srodki...

  • 4. Data: 2007-11-19 10:41:28
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > Tymczasem dobrze wyplacic pieniazki z kont wspolnych, zanim sie banki
    > dowiedza i poblokują srodki...

    Przecież to jest nielegalne.

    jk

  • 5. Data: 2007-11-19 11:27:28
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik jkolinna napisał:

    > Przecież to jest nielegalne.

    Wyplata ze wspolnego konta?

    Co najwyzej naciągane.

    Ale zycie uczy, ze albo sie to zrobi, albo sie zostanie bez pieniedzy na
    tydzien, miesiac, moze nawet dluzej. Bo konto bedzi ezablokowane
    proceduralnie, a co ty do garnka wlozysz we miedzyczasie nikogo nie
    bedzie interesowalo.