  • 1. Data: 2007-03-01 19:00:18
    Temat: rozliczenie PIT 36 czy 37 ?
    Od: "Skorpionka" <s...@i...pl>

    Witam,

    Moze ktos mi poradzi, poniewaz nigdzie w necie nie wyczytalam nic na ten
    temat. Mianowicie mam taka sytuacje:
    1)jestem osoba samotnie wychowujaca dziecko,
    2)dziecko ma 20 lat i studiuje,
    3)w roku 2006 odbywalo staz, ktorego laczna kwota wynosila 444 zl (a wiec
    kwota wolna od podatku). Otzrymala PIT 11-pozycja "Swiadczenia wyplacone z
    Funduszow Pracy i Gwarantowanych Swiadczen Pracowniczych.

    Kwalifikuje sie do rozliczenia na preferencyjnych warunkach jako osoba
    samotnie wychowujaca dziecko.
    I teraz mam dylemat jaki PIT wybrac. Czy PIT 36 i zalacznik PIT M czy PIT 36
    i doliczyc te pozycje do rozliczenia rocznego w pozycji "pozostale dochody
    nie wymienione.....".

    Moze jest tutaj ktos, kto ma podoban sytuacje i rozliczyl sie juz, albo wie
    jak sie rozliczyc.

    Za wszelkie odpowiedzi bede wdzieczna.