  • 1. Data: 2006-07-10 07:50:48
    Temat: rozliczenie podatku dochodowego: razem czy osobno?
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,

    Wiem, ze goraczka rozliczen za 2005 rok juz sie skonczyla, ale mam prosbe, bo
    google mnie jakos dzis nie lubi. Czy ktos podrzuci link do kalkulatora, w ktorym
    wpisuje sie pensje zony i meza, a on oblicza podatek za rok przy rozliczeniu
    wspolnym i dla porownania oddzielnym? Korzystalam z tego kilka miesiecy temu, a
    teraz nie moga znalezc.

  • 2. Data: 2006-07-10 13:04:14
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Vei wrote:
> [...]
    > wspolnym i dla porownania oddzielnym? Korzystalam z tego kilka miesiecy temu, a

    weż jakikolwiek samorozliczający się pit, chocby z www.pity.pl i wylicz
    raz odzielnie, a raz wspólnie.