  • 1. Data: 2006-07-09 11:43:34
    Temat: DDU czy EXW?
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Witam,

    Mam takie pytanie:

    moja firma dokonuje exportu, gdzie za transport płacimy my (faktury od
    firm transportowych są wystawione na moja firmę), ale koszty transportu
    ujęte są z drugiej strony w fakturze dla klienta (w kalkulacji kosztu
    wytworzenia).

    Czy w takim przypadku mamy do czynienia z exportem na warunkach DDU czy
    EXW?
    Ja myślę, że mamy tutaj do czynienia z DDU, ale bardzo prosiłbym o
    potwierdzenie przez kogoś, czy mam rację, bo jeśli jest inaczej, to
    będziemy mieć do czynienia z exportem pośrednim, a to zmienia sytuację
    jeśli chodzi o ściąganie SAD-ów.

    Pozdrawiam i dziękuję z góry za szybką odpowiedź.

    Jakusa

  • 2. Data: 2006-07-09 12:24:17
    Temat: Re: DDU czy EXW?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    jakusa <c...@h...com> wrote:
> [...]
    > wytworzenia).
    >
    > Czy w takim przypadku mamy do czynienia z exportem na warunkach DDU czy

    DDU.

    P.

  • 3. Data: 2006-07-10 21:12:21
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Dzięki za potwierdzenie, to mi ułatwia życie

    Pozdrawiam,

    Jakusa