eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie podatku przy zwrocie czesci wydatkow poniesionych na remont › rozliczenie podatku przy zwrocie czesci wydatkow poniesionych na remont
  • Data: 2005-02-15 20:11:00
    Temat: rozliczenie podatku przy zwrocie czesci wydatkow poniesionych na remont
    Od: Ligo <l...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chcę wypełnić swoje rozliczenie podatkowe ale niestety mam z tym mały
    problem.
    Otóż w 2003 wymieniałem okna i wymianę tą rozliczyłem w PIT'ie
    w tamtym roku. W połowie roku 2004(po rozliczeniu podatku)
    otrzymałem zwrot części kwoty wydanej na zakup okien
    od spółdzielni.
    W tamtym roku jak rozmaiwałem z Panią w US to mówiła, że
    w tym roku będę musiał zwrócić część pieniędzy US
    (i to zupełnie rozumiem).
    Tylko moje pytanie jak to teraz wpisać w PIT.
    (Czy potraktowac to jako przychod/zminiejszyc kwote
    ktora wydatkowalem w tym roku na remonty)
    A moze jeszcze jakos inaczej??

    Pozdrawiam
    Marcin