  • 1. Data: 2002-10-21 10:38:30
    Temat: rozliczenie proporcją
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    W październiku mam sprzedaż nieudokumentowaną. Powinnam ją rozliczyć
    strukturą zakupów towarów. Problem w tym, że w X nie mam zakupów, we IX była
    tylko duża faktura korygująca zakupy na minus, w VIII były zakupy (ale suma
    sierpniowych zakupów i faktury korygującej z IX dalej daje minus), dopiero
    zakupy w VII są duże (i powodują że suma z późniejszymi daje dodatnią
    strukturę). Moje pytanie brzmi, z którego miesiaca należy wziąć strukturę i
    jak podejść do faktury korygującej? Iwona