  • 1. Data: 2008-01-08 20:47:54
    Temat: rozliczenie zaliczek rocznych na podatek doch.
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    DG, KPiR, miesięczne zaliczki na podatek dochodowy - czy do końca
    stycznia muszę składać jakiegoś PITa z rozliczeniem wpłaconych zaliczek
    na podatek w 2007r, czy tylko rozliczenie roczne do kwietnia?

    L.

  • 2. Data: 2008-01-08 21:04:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:
> [...]
    > stycznia muszę składać jakiegoś PITa z rozliczeniem wpłaconych zaliczek
    > na podatek w 2007r, czy tylko rozliczenie roczne do kwietnia?

    Masz czas na rozliczenie roczne do końca kwietnia.

    Jedynie ryczałt - gdybyś miał - jest do końca stycznia.

    P.

  • 3. Data: 2008-01-09 11:40:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > stycznia muszę składać jakiegoś PITa z rozliczeniem wpłaconych zaliczek
    > na podatek w 2007r, czy tylko rozliczenie roczne do kwietnia?

    Do konca kwietnia. W PIT-36L pojawila sie nowa sekcja, spis zaliczek
    miesiecznych/kwartalnych - trzeba wpisac nalezne w roku zaliczki.
    (dotychczas nie bylo tego, wiec mozna sie pomylic i zapomniec).

    a.

  • 4. Data: 2008-01-10 08:42:36
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2008 o 22:04:10 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Masz czas na rozliczenie roczne do końca kwietnia.
    >
    > Jedynie ryczałt - gdybyś miał - jest do końca stycznia.

    Oraz PIT-4R, w razie posiadania "zlecenników" lub "u-dzielnych" :)

    pozdr,
    tommyz

  • 5. Data: 2008-01-10 08:47:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wemif pisze:

    > Do konca kwietnia. W PIT-36L pojawila sie nowa sekcja, spis zaliczek
    > miesiecznych/kwartalnych - trzeba wpisac nalezne w roku zaliczki.
    > (dotychczas nie bylo tego, wiec mozna sie pomylic i zapomniec).

    A w PIT-36 tak samo?

    Pytam się o rozliczenie do końca stycznia, bo w mojej ściądze do
    księgowości z zeszłego roku przeczytałem, że do 31 stycznia będę musiał
    złożyć PIT 5R, który to wzór tego PITa nie został jeszcze wtedy
    ustalony. Czy to znaczy, że zrezygnowali z tego zeznania?

    L.

  • 6. Data: 2008-01-10 08:50:52
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-01-2008 o 09:47:59 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > złożyć PIT 5R, który to wzór tego PITa nie został jeszcze wtedy
    > ustalony. Czy to znaczy, że zrezygnowali z tego zeznania?

    Tak, dorzucili do PIT-36/36L

    Tu masz spis:

    http://mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=151&id=2
    7734

    pozdr,
    tommyz

  • 7. Data: 2008-01-10 08:52:31

    napisał(a):

> [...]
    > złożyć PIT 5R, który to wzór tego PITa nie został jeszcze wtedy
    > ustalony. Czy to znaczy, że zrezygnowali z tego zeznania?

    Ah, pewnie mówisz o PIT-4R? No to taki to jest, ale dotyczy zlecenników i
    udzielnych :)

    pozd,r
    tommyz