    From: "doro" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rozwiązanie umowy o pracę z winy pracodawcy
    Date: 31 May 2006 12:42:49 -0700

    Witam,
    Wypowiedziałem umowę o pracę z 3 - miesięcznym okresem
    wypowiedzenia, ale zmieniłem zamiar i chcę teraz rozwiązać umowę o
    pracę z winy pracodawcy (mam powody). Czy powinienem starac się o
    wycofanie wypowiedzenia i wtedy rozwiązać umowę, czy mogę ją
    rozwiącać bez wycofywania wypowiedzenia. Co zrobi pracodawca jeśli
    nie czuje się winny?