  • 1. Data: 2005-12-22 07:31:15
    Temat: ryczałt za wynajem
    Od: "helmut" <o...@o...pl>

    witam
    zamierzam wynająć komuś mieszkanko (małe za 200 / m-c)
    w jaki sposób mam płacić podatek od wynajmu.
    prowadzę DG ryczałt vat.
    dzięki
    helmut

  • 2. Data: 2005-12-22 08:22:21
    Temat: Re: ryczałt za wynajem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Dec 2005, helmut wrote:

    > zamierzam wynająć komuś mieszkanko (małe za 200 / m-c)
    > w jaki sposób mam płacić podatek od wynajmu.

    ...przecież to od ciebie zależy !
    "Zasady ogólne" (KPiR) albo ryczałt...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-12-22 14:58:29
    Od: "helmut" <o...@o...pl>

    > ...przecież to od ciebie zależy !
    > "Zasady ogólne" (KPiR) albo ryczałt...

    a jeżeli ryczałt to w jakiej wysokosci,
    czy wykazuje go w jednej deklaracji z DG

    dzięki
    helmut

  • 4. Data: 2005-12-22 22:44:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > a jeżeli ryczałt to w jakiej wysokosci,

    ...właśnie w poście obok delikatnie oberwałem po głowie ;)

    > czy wykazuje go w jednej deklaracji z DG

    Hm... Obejrzyj może tę deklarację ? ;) (nie mam pod ręką
    a ściągać mi się nie chce :) ale... mam takie podejrzenia...)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)