  • 1. Data: 2002-09-24 19:53:14
    Temat: samochod
    Od: <v...@i...pl>

    Witam,
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza, uzytkuje samochod osobowy i w zwiazku z
    tym mam pytanie: czy w przypadku uzytkowana rzeczonego samochodu na
    podstawie umowy z sama soba (jestem wlascicielka, ale auto nie jest wrzucone
    w srodki trwale) przysluguje mi jakis limit "jazd lokalnych" (ryczalt) i czy
    w zwiazku z tym musze prowadzic ewidencje przebiegu pojazdu (bo rozliczanie
    kazdego przejazdu dwie ulice dalej i z powrotem wydaje sie niedorzeczne)?
    pozdrawiam
    agnieszka

  • 2. Data: 2002-09-25 06:29:53
    Temat: Re: samochod
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik v...@i...pl napisał:
> [...]
    > kazdego przejazdu dwie ulice dalej i z powrotem wydaje sie niedorzeczne)?

    równiez uwazam że to niedorzeczne, ale nie ma innego wyjścia.
    Właścicielowi nie prezysługują żadne ryczałty na prezejazdy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl