  • Data: 2004-04-07 09:02:27
    Temat: samochod w koszty
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jako, ze jestem nowym "byznasmenem" prosze o pomoc.
    Prowadze jednoosobowa DG, kpir, vatowiec.
    Cicialem rozliczac samochod (osobowy) ale nie wlasny. Korzystam
    z niego w celu prowadzenia dzialalnosci na podstawie umowy
    uzyczenia. Pytanie - jak maja wygladac formalnosci? Jakie
    papierki, ewidencje pisac i jak one maja wygladac?
    Jak i co ksiegowac? Fakture z serwisu, faktury za paliwo,
    wymiane oleju?
    Prosze o pomoc bo jakos niebardzo mi wychodzi znalezienie
    konkretnych informacji w sieci...

    PawelZ