  • 1. Data: 2003-05-12 15:50:33
    Temat: Konto GIRO
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Czesc.
    Czy posiadajac konto GIRO mozna dokonywac wplat nie tylko na poczcie ale za
    pomoca przelewu z innego konto w necie ???
    Pytam bo nie jestem pewien czy nie nalezy dokonac zmian w Zusowych
    dokumentach.
    Wydaje mi sie ze raczej nie.

    --
    Remek www.remig.cad.pl

  • 2. Data: 2003-05-13 11:41:06
    Temat: Re: Konto GIRO
    Od: "Alina Mazurczyk" <a...@p...pl>

    Jesli ma sie inne konto osobiste, albo zwiazane ze swoja dzialalnoscia gosp,
    to jak najbardziej mozna z niego placic ZUS. A swoja droga nalezy
    poinformowac ZUS o posiadanych rachunkach bankowych na druku ZBA
    Pozdrawiam
    Alina