  • 1. Data: 2005-04-13 20:43:54
    Temat: skladanie PIT przebywajac zagranica
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    Witam,

    temat pewnie walkowany, ale... Mam 2 pytanka:
    1) czy nie majac meldunku i pracujac zagranica musze w polsce skladac
    zeznania podatkowe z zarobkow zagranicznych?
    2) jak tak, to czy obowiazuje mnie termin 30 kwietnia, skoro nie ma mnie w
    kraju i dlugo jeszcze nie bedzie? Ktos mi kiedys powiedzial, ze moge
    rozliczyc sie z wszystkich lat hurtem, po powrocie, bodajrze w terminie 30
    dni od daty powrotu... Czy to prawda?

    Pozdrawiam,

    1qa2ws

  • 2. Data: 2005-04-15 18:24:29
    Temat: Re: skladanie PIT przebywajac zagranica
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

> [...]
    > kraju i dlugo jeszcze nie bedzie? Ktos mi kiedys powiedzial, ze moge
    > rozliczyc sie z wszystkich lat hurtem, po powrocie, bodajrze w terminie 30

    Przypomne sie... Moze jednak ktos cos wie na ten temat? 30 kwietnia juz tuz,
    tuz, a ja nie wiem, czy mam wyslac tego PITa, czy nie...

    1qa2ws