  • 1. Data: 2004-02-19 23:47:45
    Temat: skladka zdrowotna ????
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    witam,
    czy skladka zdrowotna jest skladka z tytulu obowiazkowego ubezpieczenia
    spolecznego?
    Mowi sie, ze nalezy dokonywac wplaty skladki na ubezp. spoleczne, zdrowotne
    i fundusz pracy.

    z gory dziekuje za pomoc

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2004-02-20 08:23:53
    Temat: Re: skladka zdrowotna ????
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    caros wrote:

    > czy skladka zdrowotna jest skladka z tytulu obowiazkowego
    > ubezpieczenia spolecznego?

    Nie

    > Mowi sie, ze nalezy dokonywac wplaty skladki na ubezp. spoleczne,
    > zdrowotne i fundusz pracy.

    Gdzie się mówi? Mam wrażenie, że nie do końca rozumiem co naprawdę
    chciałeś się dowiedzieć zadając to pytanie

  • 3. Data: 2004-02-20 17:35:04
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Składki płacone do ZUS składają się z:
    1.Składki na ub. społ. czyli: