  • 1. Data: 2005-04-21 12:00:28
    Temat: skomplikowane ustawy
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    Mam pytanie. Znam niektóre paragrafy ustaw CIT, VAT, PIT - tzn wiem, to, co
    jest mi potrzebne, aby dobrze daną operację zaksięgować, ustalić prawidłową
    wielkość dochodu, kosztów, przychodów. Przyznaję, że ze względu na niewielkie
    doświdczenie moje zadania na razie nie są za skomplikowane. Postanowiłem, że
    przeczytam całość ww. ustaw podatkowych, nie miałem zamiaru uczyć się ich na
    pamięć. Pomyślałem, że jak 2 ,3 razy przeczytam całą ustawę, w razie
    pojawienia się kwestii dla mnie nowych, trudniejszych będę wiedział, gdzie
    danych rzeczy szukać. Zacząłem od ustawy o CIT. Przyznam, że nie mogą przez te
    wszystkie paragrafy, odsyłania do innych artykułów, punktów przebrnąć. W chwili
    obecnej jest mi potrzebne najwyżej 1/ 10 znajomości ustawy o CIT. Reszty
    artykułów nie za bardzo rozumiem. Niektóre są tak skomplikowane, że się w nich
    trochę gubie. A że konurencja duża, myślę, że wypadałoby wszystkie ustawy
    znać, orientacyjnie wiedzieć, gdzie szukać. Księgowi z dłuższym stażem,
    eksperci podatkowi , poradźcie proszę koledze po fachu z krótszym
    doświadczeniem .

  • 2. Data: 2005-04-21 12:48:37
    Temat: Re: skomplikowane ustawy
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znać, orientacyjnie wiedzieć, gdzie szukać. Księgowi z dłuższym stażem,
    > eksperci podatkowi , poradźcie proszę koledze po fachu z krótszym

    Co robic?
    Ano rzucic w diably ta bezduszna robote, z ktorej zupelnie nic
    konstruktywnego dla ludzkosci nie wynika poza gaszczem zawilosci od ktorych
    kazdy normalny czlowiek dostaje obledu. Sam w tym dlubie i uwazam ze
    koniecznie trzeba znalezc sobie jakas odskocznie od tych nonsensow.
    Sorry z wynurzenia - to przez te chmury...