  • 1. Data: 2005-04-21 12:53:04
    Temat: Evidencja VAT uproszczona - nowy wzor
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Prowadze DG i korzystam ze zwolnienia podmiotowego z VAT. Do tej pory
    prowadzilem wiec ewidencje uproszczona VAT. Ewidencje prowadze recznie.
    Poniewaz w tym roku troche sie zapuscilem z ksiegowoscia i chce to
    wyprostowac zakupilem odpowiednia ewidencje - broszurke i co widze? -
    oddzielne kolumny dla sprzedazy opodatkowanej i zwolnionej (?).

    Moja dzialalnosc to:
    - rozwiazywanie zadan przez Internet - glownie (dowody ksiegowe w postaci
    wydrukow z e-bankow)
    - korepetycje (sprzedaz nieudokumentowana, wpisy do ewidencji)
    - uslugi informatyczne - sporadycznie (rachunki)

    Jak mam to wpisac do ewidencji. Czy korepetycje i zadania w kolumny
    "zwolnione"? (nie mam oczywiscie zadnego wpisu do rejestru placowek
    oswiatowych)
    Czy tez moze wszystko do kolumny "opodatkowane"?

    Prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    SDD