  • 1. Data: 2002-02-19 08:12:24
    Temat: sp. z o.o.
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Wiem że to raczej nie ta grupa, ale juz sie tu zadomowiłam i może ktos
    bedzie wiedział.
    Ile w tej chwili czeka się na rejestrację sp. z o.o. Nie mówie w
    Wawie, ale gdzies "na prowincji" (Toruń np :-))
    I czy przed zakończeniem rejestracji w KRS spółka może juz prowadzic
    działalność? W końco to może troche potrwać, a spółka jest w stanie
    zawieszenia - umowa podpisana, udziały wpłacone, zarząd przebiera
    nogami w miejscu, a wpis w lesie...

    Jeżeli ktoś rejestrował juz nowa spółkę wg. nowych zasad, to proszę o
    podzielenie się doświadczeniami.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2002-02-20 08:48:17
    Temat: Re: sp. z o.o.
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
> [...]
    > nogami w miejscu, a wpis w lesie...
    >
    > Jeżeli ktoś rejestrował juz nowa spółkę wg. nowych zasad, to proszę o

    "W organizacji" i wszystko jasne :-)

    Karol