  • 1. Data: 2002-03-20 11:55:36
    Temat: spózniona skladka zdrowotna ZUS
    Od: "Maciej_R" <m...@p...com>

    witam
    zdarzylo mi sie nie zaplacic w ubieglym roku dwóch kolejnych skladek (tylko
    ubezp. zdrowotne) - za styczen i luty
    to nieduze kwoty, ale wole to uzupelnic
    jak radzicie : wplacic laczna kwote z odsetkami, czy osobno za kazdy miesiac
    z odsetkami ?
    co wpisac w "typ deklaracji" na przelewie ? jaki numer deklaracji ?

    z dóry dzieki za sugestie

    MR

  • 2. Data: 2002-03-20 13:59:11
    Temat: Re: spózniona skladka zdrowotna ZUS
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "Maciej_R" <m...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a79t8u$l7f$1@news.tpi.pl...
> [...]
    miesiac
    > z odsetkami ?
    > co wpisac w "typ deklaracji" na przelewie ? jaki numer deklaracji ?

    ________________________
    Myśle że osobno za każdy miesiąc i wtedy numer deklaracji ten za który
    miesiąc wysyłasz Co odsetek to może jedna kwotę razem ? ale jaki symbol
    wpłaty to nie wiem .
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-20 15:55:43
    Od: "Sławeczek" <s...@p...com>

> [...]
    miesiac
    > z odsetkami ?
    > co wpisac w "typ deklaracji" na przelewie ? jaki numer deklaracji ?

    U mnie przy podobnym (ale miałem tylko jeden miesiąc) przypadku pani w
    okienku ZUS kazała wypisać osobny przelew na odsetki typ wpłaty D z numerem
    deklaracji której dotyczyło wyrównanie