  • 1. Data: 2006-05-04 16:03:13
    Temat: sprzedac program poprzez firme...
    Od: "Marek" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Firma w której pracuje chcialaby ode mnie kupic stworzone przeze mnie POZA
    PRACĄ programy.
    Nie moge sie z nimi rozliczyc na zasadzie umowy/zlecenia bo raz, ze moje
    nazwisko widnialoby na umowie, a tak nie moze, oraz dwa, bo chce na te
    programy fakture. Najchetniej byl sam zalozyl DG, ale...nazwisko :(
    Postanowilem wiec porozumiec sie z rodzina, ktora prowadzi firme
    architektoniczna, zeby sobie wpisali do "wykonywanych zadan" rowniez uslugi
    informatyczne.
    Tym sposobem ja rozliczam sie z rodzinna Firma, a ona sprzedaje mojemu
    zakladowi programy. Coś na kształt:
    - ja produkuje na uimowe dla firmy rodzinnej
    - firma rodzinna sprzedaje go mojemu zakladowi na fakture
    - ja rozliczam sie z firma rodzinną

    Ile tak na szybkiego mógłbym z tego wyciagnac ? Ja chciałbym do ręki ok 5000
    PLN.
    Firma rodzinna pojdzie zawsze na reke, nawet z drobna strata dla siebie.
    Tylko czy jest sens bawic sie w to ? Zaznaczam, ze firma rodzinna placi
    najwyzszy podatek (40% ?).
    Czy ktos moglby "na szybkiego" przeprowadzic symulacje ?
    Byłbym wdzieczny...

    Nie dziwcie sie mojemu postepowaniu, poniewaz pecunia non olet...

  • 2. Data: 2006-05-04 17:15:34
    Temat: Re: sprzedac program poprzez firme...
    Od: t <t...@o...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > nazwisko widnialoby na umowie, a tak nie moze, oraz dwa, bo chce na te
    > programy fakture. Najchetniej byl sam zalozyl DG, ale...nazwisko :(

    O co chodzi z tym nazwiskiem? Masz jakies nazwisko w stylu "Bazyliszek"
    ze czytajacy traci wzrok/umiera itd i boisz sie odpowiedzialnosci?

  • 3. Data: 2006-05-04 17:26:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > O co chodzi z tym nazwiskiem? Masz jakies nazwisko w stylu "Bazyliszek"
    > ze czytajacy traci wzrok/umiera itd i boisz sie odpowiedzialnosci?

    <LOL> :)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 4. Data: 2006-05-04 17:43:30
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 maj o godzinie 18:03, na pl.soc.prawo.podatki, Marek napisał(a):

> [...]
    > zakladowi programy. Coś na kształt:
    > - ja produkuje na uimowe dla firmy rodzinnej
    > - firma rodzinna sprzedaje go mojemu zakladowi na fakture

    Uuuu tutaj nie jet tak prosto ;)
    Raz *może być* zbyt drogo zapłaciła "firma rodzinna" Tobie i UKS wyrzuci to
    z KUP, dwa - sytuacja zgoła odwrotna ... ;)
    *Handlowanie* w okolicach rodziny jest bardzo ... ekhmm... niebezpieczne.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 5. Data: 2006-05-04 17:44:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

> [...]

    > Firma rodzinna pojdzie zawsze na reke, nawet z drobna strata dla siebie.
    > Tylko czy jest sens bawic sie w to ? Zaznaczam, ze firma rodzinna placi

    I bigos "gotowy" przy takim handlu - vide poprzedni mój post.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 6. Data: 2006-05-04 17:48:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 May 2006, t wrote:

    > O co chodzi z tym nazwiskiem?

    Losuję:
    a. ma zakaz wykonywania działalności konkurencyjnej i usiłuje
    go właśnie złamać ;)
    b. ma toto w obowiązkach służbowych :>
    O kolejne propozycje można spytać publiczność!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-05-04 18:14:41
    Od: t <t...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > go właśnie złamać ;)
    > b. ma toto w obowiązkach służbowych :>
    > O kolejne propozycje można spytać publiczność!

    Tylko że pracodawca wie o tym programie, a US nic do tego przecież ?

  • 8. Data: 2006-05-04 19:15:48
    Od: "Marek" <a...@p...onet.pl>

    > I bigos "gotowy" przy takim handlu - vide poprzedni mój post.

    Czy moglbys rozjasnic swoja wypowiedz ? Ze jak, nie oplaca sie, za duzo
    zamieszania ksiegowego ?

  • 9. Data: 2006-05-04 19:17:55
    Od: "Marek" <a...@p...onet.pl>

    > O co chodzi z tym nazwiskiem? Masz jakies nazwisko w stylu "Bazyliszek"
    > ze czytajacy traci wzrok/umiera itd i boisz sie odpowiedzialnosci?

    Ja poiberam pensje z tej firmy i statut firmy, czy przepisy wewnetrzne (nie
    wiem dokladnie ktore) nie pozwalaja zawierac umow dodatkowych ze swoimi
    pracownikami. Po prostu jest gola pensja i koniec. Nic wiecej. Null.
    Niereformowalna, zacofana budzetowka :)
    Teraz jasne ?

  • 10. Data: 2006-05-04 19:18:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > swoimi pracownikami. Po prostu jest gola pensja i koniec. Nic wiecej.
    > Null. Niereformowalna, zacofana budzetowka :)

    To znajdz kogos kto podpisze umowe o dzielo i komu te kilka tysiecy
    nie popsuje progow podatkowych. Odpal mu 10% i po sprawie.

    I tak jak Ci inni pisza...

    Kombinowanie z rodzina, przy sprawach ksiegowo-podatkowych
    jest sola w oku roznych misiow skarbowych.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com