  • 1. Data: 2006-05-04 09:23:42
    Temat: rozli roczne - dopłata
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    Z rozliczenia rocznego wyszła mi nie dopłata w kwocie 0.90 gr czy powinnam
    to zapłacić ?

  • 2. Data: 2006-05-04 09:42:22
    Temat: Re: rozli roczne - dopłata
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    aga_agnieszka napisał(a):
    > Z rozliczenia rocznego wyszła mi nie dopłata w kwocie 0.90 gr czy powinnam
    > to zapłacić ?

    Nie dosc ze bylo niedawno to jeszcze zadajesz tak glupie pytania.
    Zastanawia mnie skad one w ogole wynikaja??

    Jacek

  • 3. Data: 2006-05-04 11:24:06
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi

  • 4. Data: 2006-05-04 12:19:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    aga_agnieszka napisał(a):
    > nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi

    Czy jak stanę na torach i złapię sie trakcji to pojadę jak tramwaj?

    MSPANC :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl