  • 1. Data: 2008-10-20 17:39:10
    Temat: sprzedarz towaru nowego za granice (do UE) i podatek
    Od: "Dawid" <d...@s...net.nospam>

    witam
    jak wyglada kwestia podatkowa w przypadku sprzedazy towaru za granice??
    Chodzi mi o podatek VAT??
    Sprzedaje towar w cenie netto???
    A za granicą placi się ich podatek?? czy moze zostaje kwota netto?
    Jak wyglada sprzedaż dla osob prywatnych a jak dla firm??

  • 2. Data: 2008-10-21 05:56:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 19:39:10 +0200, Dawid napisał(a):

> [...]
    > A za granicą placi się ich podatek?? czy moze zostaje kwota netto?
    > Jak wyglada sprzedaż dla osob prywatnych a jak dla firm??

    To jeszcze napisz, o którą granicę chodzi - wewnątrz unii czy poza.

  • 3. Data: 2008-10-21 05:58:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 05:56:34 +0000, jureq napisał(a):

    > To jeszcze napisz, o którą granicę chodzi - wewnątrz unii czy poza.

    No tak. Napisałeś w temacie a ja jeszcze się nei obudziłem. A w tym pan-ie
    nie udało mi się jeszcze wymusić cancelowania postu.

  • 4. Data: 2008-10-21 07:49:00
    Od: "Dawid" <d...@s...net.nospam>

    > No tak. Napisałeś w temacie a ja jeszcze się nei obudziłem. A w tym pan-ie
    > nie udało mi się jeszcze wymusić cancelowania postu.

    w takim razie jak to jest z tym podatkiem VAT??

  • 5. Data: 2008-10-24 19:57:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Dawid wrote:

    > w takim razie jak to jest z tym podatkiem VAT??

    A czego konkretnie nie wiesz?
    Pytania zadałeś w taki sposób, że prawie całą ustawę
    moznaby zacytować, żeby wyjaśnić wszystko w szczegółach.
    Na razie można odpowiedzieć 3 x "to zależy"