    From: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaż kawałka środka trwałego
    Date: Wed, 17 Nov 2004 22:47:06 +0100

    Witam

    W zeszłym roku przy zakładaniu działalności gospodarczej wprowadziłem do
    środków trwałych zakupiony przed założeniem działalności zestaw
    komputerowy (komputer, monitor, drukarka, skaner, ups). Wyceniłem to na
    około 1400 PLN, VAT'u oczywiście nie odliczyłem.
    Obecnie chciałbym kupić sobie monitor LCD, a stary sprzedać. Jak to
    powinno wyglądać od strony papierków? Czy muszę odprowadzić VAT od
    sprzedanego monitora, czy mogę wystawić na niego fakturę? W jaki sposób
    ten monitor ma się u mnie pojawić jako towar?

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /